idag är det onsdag en dag mindre till frihet

God morgon! Titta vem som inte försovit sig nån dag denna veckan! det e ja faktiskt lite stolt över om ja får sägat själv.. men men har ju som sagt inte vart i plugget på ett tag men ändå bra tycker jag.
Nu sitter jag här på fotolektionen.. satt här igår med och började skriva blogg men lärarn var på mig och tittade vad jag gjorde ofta ( jag sa att ja färga löv och grejer i photoshop) då gick han igen och kom tillbaka.. haha kanska man märkte på msn logga in ut in ut :P men men... så det blev iaf inget blogg inlägg igår.. var helt jävla slut igår när ja kom hem från skolan.. inte nog med att inte kunna käka nått ( så spänt e d just nu) så börja ja må dåligt igen. hamna i sängen och somnade strax innan 8 och sov tills jag skulle upp till skolan idag.. skönt ändå..

jag förstår inte en grej varför allt ska gå så jävla fort.. man vet ju att han vill ha ut oss ur huset så fort som möjligt men vi kan ändå inte flytta förrens på lördag. ingen mår ju bättre av att ligga i ett rum med bara en säng och en data i rummet.. det blir så kallt och deppat då.. och dessuton skulle ja kuna montera ner hyllorna själv vi ska ju ändå sova där nårra nätter till.. okej okej börja packa i lådor och det har ja gjort MEN GE FAN I MINA GREJER. ååh ja blir så trött.. ne fy fan va skönt de ska bli att bo bara med mamma..detta är vi värda.. lugn och ro och inga jävla regler som man måste tippa på tå för. skönt är ordet för det.

klart man tänker att det funnits bra stunder där med det ska man inte glömma bort.. men detta avslut fy fan..

japp ne va ska man göra nu då.. min fotolärare e inte här idag utan vi har ulrika som har skadat knä så hon kan inte springa runt så fort så ja hinner allt stänga ner innan hon kommer haltandes till mig CHILL! :)

cicci tar sovmorgon idag märkte ja hon svara inte på mitt morgon sms.. sedan kom bea iaf :) de va bra ..

har håltimma sen göttans.. undra om man ska dra sig till stan då eller vad man nu ska hitta på.. gött att sluta 3 idag med.. så kan ja dra runt på stan lite innan ja drar hem till Helvetet igen och packa fler lådor..

jag har en önskan. låt nu detta gå fort låt det bli lördag fort ja står framförallt inte ut me att han behandlar mamma som han gör och ja mår inte heller bra av detta..

jag har en fråga. varför är vissa högerhänta och andra vänsterhänta? hmm

ja ne nu ska ja inte skriva mer tror ja... får väll sitta här och snurra på stolen tills klockan slår SLUT :P
 nu frågar bea massa saker så ska sluta skriva haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0