fredag morgon.

hej hej här sitter jag.. har inte sovit en blund i natt.. har vart vaken sedan halv 4 i torsdags eftermiddag.. kan inte koppla av.. tänker för mycket på att som händer. nu är det iaf klart att jag bott med en psykopat i 7 år som inte kan vara mer falsk än någon annan människa.. det är allvarligt något fel på min morsas kille. men´nu e de iaf skillsmässa som gäller.. och jag och mamma får ta vårat pick o pack o dra oss till stan.. mamma har redan skrivit upp sig på väntelista till en ny lägenhet.. ne fy fan.. sen är man fof sjukskriven och tråkig.. håller på och deppa sönder här.. önskar bara läkarna får reda på vad som är fel på mig..men men dem asen gör inget annat än och sitter på deras feta arslen och gör... INGENTING!... mjapp

var hos syrran igår iaf ja och pappa.. vi åt kinamat ovanligt ( gillar mer thai men de va mysigt) sen fick ja kollat in sandras nya lägenhet as fräschhhhhhh :P ja vill oxå... sen har ja legat sen 1 i sängen och grubblat lite och nu sitter jag här..


buhu ja vill ha stekt potatis :P ska nog göra det snart bara ja o julan hemma idag... haj på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0