Tisdag / hemma från skolan igen..

Hej hej .. idag vaknade jag av att vaktmästaren stog och glodde på mig! han skulle hjälpa oss med lite grejer som behövs bytas i lägenheten.. min garderobsdörr tex.. som dem som bodde här innan misshandlat fliitigt..
men usch att vakna så.. mamma kommer springande från köket OJ dååå.. detta är min dotter ellinor!
jag. med mitt morgonhumör STÄNG DÖRREN!!!!!!!!!!!

dem försvann fort.. fick utbytt lås idag iaf.. de va ju bra.. vi har haft tillfälligt lås när vi bott här nu för dem som bodde här innan stack med nycklarna och hela kittiet :O kontiga människor det finns.

idag har jag inte heller gjort så mkt.. gick upp duscha och satte på datorn.. gick och kollade på tv.. de första ja fick på var en kille som stog och snackade om WOW - spelet.. ja har inga ord för hur mkt ja hatar det spelet.. och de ja såg stärkte de ja tyckte om det.. det är så jävla konstigt att man kan bli så beroende av ett spel att man till och med skiter i sina egna barn och är tvungen att separera och mista vårdnaden om sina barn och det som bekymrar dem är bara att han / hon ska ha ett fungerande internetuppkoppling! WTF! då har man inte mkt vett i skallen..
sen om man nu skulle ut och åka på semester och ifrån detta spel.. så har "kompisarna" spelat upp till en högre nivå så han som åkte iväg inte kan spela på.. och vad gör han då? JO han sjukanmäler sig från jobbet i 3 dar och spelar upp det han missat! HALLÅ!!!! vakna!!!!!! och sen när det går så långt att man varken äter träffar folk eller duschar att man bara ser dataspelet som deras värld.. det är bara sjukt! ååh ja blir bara så arg, bäst att sluta me det nu iaf.. tror det blir bäst så hata hata hata.. jaa :D ni ser grggrgrgrgrgrg!

mamma kom hem vid kvart i 5 som vanligt och vi lagade mat.. denna dagen vart det stek och potatis och sås.. ( bra för er och veta ) haha hoppas ni antecknar...:P mat e gott!!!!

ja åt så jävla mkt mat så ja lade mig på soffan o bara götta mig.. sen stack mamma ut och träffade anders.. och ja var ensam.. så ja gick ner till stan och köpte lite gott gott som bestog av 2 cola burkar en chokladkaka och lite lösgodis :P anna skipper i "Du blir vad du äter" visst låter det bra!!!!!! :D tycker jag iaf.. sen götta ja ner mig i soffan och kollade på cops! haha herregud säger ja bara... vilka tokstållar det finns :)

jag skulle fan vilja bli polis.. ballt ändå:P fast naah..:P hehe hur som helst.. sen kollade ja även på den där nya serien på 5 an ... vilket inte var någon hit.. fy faen va tråkig den var * snaaaark*

mår fan illa nu ja har frossat godis som en tok!! uscha.. hmm ja ..funderar på en deal med mig sj att bara äta sånt på helgen.. men eller hur att man håller det.. vill inte bli besviken på mig sj.. så ja låter de vara ett tag..

ska iaf boka tränings pass i veckan nu jäklar erika ska vi träna ja lovar.. och detta verkar bli på Torsdag.. för imon ska ja till farmor och farfar med pappa..:P

japp det var la det jag hade o säga nu iaf.. ha de gött på er HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0