Tisdag / grattis bea!!!

Hej hej.. Idag vart det segt att gå upp till plugget.. men 07:58 lämna jag lägenheten och sprang och hann sprecis med 8 bussen! PUH!


mötte hultan och cicci vid huset sen kom bea dit JAAMOHALEVAAA hon fyller nämligen år idag :) grattis snuttan :D

sen hade vi mediakunskap ( snaaaark) men ja överlevde den faktiskt.. sen vidare till svenskan där vi skrev CV :) började mitt personliga brev men fick bara klagomål!

kisset- vadå gillar att lära dig nya saker, du gör ju inte klart det gammla ens! erika - vadå glad och positiv!?

hmm ja men de ska låta bra med..:P


sen hade vi religion som ja somnade på göttans :P


sen en fucking föroläsning jäklar skulle hellre äta mask eller jord än att sitta och höra på han i 2½ TIMMA! han hade ju ingen humor.. o när han väl skoja lite va munen rak på han.. asså han skratta inget alls.. tråkig typ.. satt och smsa och slog rekord i alla mina spel på mobilen ist.. :)

sen åkte ja o erika och tränade s - core o var i tid för en gångs skull :D sen så åkte erika hem.. och ja besluta mig för att ta en "genväg" som blev en omväg :/ knalla runt där i 2 timmar!! minst.. ja trodde ja va på rätt spår.. men efter en timma så fråga ja en gubbe med hund "ursäkta men vart ligger edsborg någonstanns?" och till svar fick jag "vad är det?" WHOOOT var det ja som hade gått jävligt långt eller han som var seg i skallen? iaf efter ett tag kom ja rätt :) o va gött sleten när ja kom hem.. är de fof..


just nu är kisset påväg hit barnrumpan nr 1...hon skulle snasa här hade hon fått för sig.. så man får ju inte vara dum det skulle ju vara djurplågeri ;)

vi ska iaf glo på film :) imon är det friluftsdag! skridskor 9 - 12 body combat 12:30 - 14.oo tror jag.. :) aah seee yaah! HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0