Måndag../ ej bloggat på ett tag :/

image3


hej hej.. har inte bloggat på ett tag, har vart för lat helt enkelt! men men

Lördag. Festen i vännersnäs va skoj.. och de kom mycket folk.. men uscha blev allt för full..sen åkte ja in till stan och kom in på olearys sista kvarten typ.. ( gjorde bort mig) ååh va dum man är men men.. sen va ja hemma vid halv 3 eller nått tror ja.. och gjorde pasta mitt i natten mumms.. sen bums i säng..( btw halka även på stan grymt pinsamt!)

Söndag. var på tok för bakfull och sov hela dagen typ.. åt thaimat och götta mig fan fick me sån där stark chili ( blev typ tårögd och de brände på läpprna).. skallebank hade ja oxå HELA dagen... usch frammåt kvällen fick ja även feber...usch

Idag.. Idag vaknade jag med halsont och huvudvärk och feber.. låt och hacka tänder med ett stort duntäcke över mig.. usch! nej nej ingen skola idag heller..sov ut länge iaf och glodde på tv och satt vid datorn.. ( vilket liv va) ja men det är mitt så de så..

Mamma kom hem vid 16:50 vi lagade god mat.. kycklingwook och nudlar mumma men starkt som fan me den chilin vi la i uscha.. drack typ 5 liter vatten efter det..
sen har jag kollat på mamma när hon målat i vardagsrummet. hon ska måla om hela rumet vitt.. det blir riktigt najs tycker ja men har huvudvärk att luken av färg..

ja det har inte hänt så mkt idag så detta blir ett av mina tråkiga inlägg.. hoppas det blir roligare imon.. o att ja mår bättre.. ska fan pallra mig upp till plugget imon.. ligger efter som fan där.. mitt eget fel så aa.. ååh är suger på donken ja.. EL MACO oohHHO ELMACO.. fan va gött o kryddpåsen till pommesarna ååå! fan va sugen ja blev nu.. och hungrig hmm ska nog pallra mig till köket :)

hhm ja  HAJ!
//Stand By Me (F) //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0