Lördag / åhå ja e så dum!

 hej hej idag har var dum igen..

ja vaknade nån gång.. satte mig vid datorn.. kollar min hotmail och blir :O WTF? siba skriver " tack för din ansökan!" och ja har fan inte ansökt nånstanns.. så ja skriver tillbaka att ja tyvärr inte ansökt men att ja blev glad att de tog kontakt med mig. och att ja kunde skriva e cv till dem.. ( tänkte inte mer på det)

mamma kommer hem och ja berättar att ja fick ett konstigt mail
mamma- jaaaa av siba!!!:D
jag.. aa hur visste dU`?
mamma- ja hade sparat ditt cv och ändra lite och skicka dit..
jag. men va fan mamma sa du inget för nu skrev ja ju att ja inte hade ansökt så har du gjort det?!
mamma- åååh ellan du är dum i huvudet! jag ville bara hjälpa till!
jag - nästa gång säg till, detta jobbet är kört dem kommer tro att jag är dum i huvudet nu som först skriver en ansökan och sen skriver att ja inte ansökt..


åhåå smidigt värre.. som när jag var me pappa på swania..han fixa så ja fick prata med swanias hotell chef...( ´var ute efter sommarjobb då..)
chefen .. hej ellinor det var trevligt att träffa dig.. har du sökt nått mer sommarjobb då förrutom detta?
jag .. aa på äldreboende.. men där fick man göra nå iq test.. och det har ju inte jag så det klara ju inte jag av.

VEM FAN SÄGER SÅ DÅ ja tänker mig inte för innan ja säger nått.. fan för att sabba allt..


åhhåå så klantig..

jajajajaja har inte hänt så mkt idag.. mest tagit det lugnt..men det är skönt det med:) HAJ!

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaaa fan va klockrent , mende är ju bra att vara ärlig ;)

2008-02-18 @ 23:15:06
URL: http://c-rash.bloggagratis.se
Postat av: Naaat

hahaha Ellan...så jävla tyspiskt dig alltså.. ;) kloclrent..;)

2008-02-19 @ 01:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0