Fredag / klantig!

Hej hej.. idag skulle jag alltså haft Natur prov.. plugga som fan igår..!! och det är inte ofta..  va riktigt nöjd med mig själv! men vad gör jag? jo ja e  uppe och pluggar så sent så ja vaknar halv 11.. provet börjar kvart över 10... åååå

fick få tag på nån som kunde sjukanmäla mig.. ligger risigt till med studiebidraget!

jaja gick upp iaf åt mackan som mamma alltid gör till mig på morgonen ( annars blir det ingen frukost för mig :P hehe ( så hon inte skulle fatta att ja vart hemma )

vid halv 4 slocknar ja på soffan en stund till halv 5.. då ja väcks av att syrran säger till mig att vakna för nu vare fest1 JÄVLAR VA BRUN HON VAR! hon har ju vart i thailand 3 veckor :) fast hon va inte den enda som kommit .. mamma + 5 andra tanter som skulle runt och kolla i lägenheten..

mammas bästa kompis var med oxå.. som hon var ute och söp till med på sand.. tänker på heart break hotel när ja såg dem komma hem NÅGOT knack! haha ELLAAAN NU E VI HEMMA SKIT FULLA O VI HAR DANSAT DANSAT SOM FAN!.. haha det var roligt.. men det var ett tag sen 3 veckor sen tror jag.. ja laga mat till dem :) då och diska o grejer..

ja iaf tanterna + syrran och mamma satt där ute i vardagsrummet och tjata.. drack vin och åt räckor... medans ja gömde mig på rummet för att slippa dem..

hörde typ någon säga.. - aasså gud en gång när ja och olof var ppå fest hade han skjortan utanför byxorna.. gud va ja skämdes!
då tänkte ja Ammmaaa gaad dit går inte ja ut, vilket skit snack!

sen blev ja hungrig och gick ut till dem ändå.. dem satt och snacka om vilka som hade vart med vem på deras jobb.. riktigt roligt! fick reda på en massa..

till slut var det bara jag,mamma, syrran och signe kvar... vi satt och prata...

sen fick ja för mig att gå ut och gå.. gick och mötte nicke en stund... jävlar va kallt det var ute.. på vägen hem blev ja stoppad av polisen!

dem gick ur bilen
polisen- här vart det vingligt!
jag. neeej?
polissen - ställ dig på ett ben då?
jag.. men lägg av nu.. tror ni ja skulle gå ut i mjukis byxor?
polisen.. vi gör det för ditt eget bästa.
jag.. ( grymt grinig, för ja hade inte lågt hem och frös som fan..) sex laxar i en laxask!  sa ja jätte fort.. sen gick jag
hörde att dem skratta åt mig långt efter ja gått..

in och sova !! varmt under täckeeeet :D

HAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0