Fredag / Alla hjärtans dag :)

image7



Helluu:) idag är det alla hjärtans dag :D inget spec egentligen med just denna dagen inte idag iaf.. har klantat mig som vanligt.


Det började med att jag försov mig ( jag som inte får ha mer frånvaro nu, då ryker studie bidraget) smart ellan bravo där!..


Jag tog iaf bussen kvart över 9 till skolan och hade med mig mitt tandläkarpapper som ja fick i måndags den 11 ändra bara den andra 1:an i datumet och skrev en fyra lämna in.. och fick giltig frånvaro :) smart där.. då vart det problemet löst.

första lektion foto.. satt och kolla runt på olika fotosidor o hitta massa asfräcka bilder ja vill testa :) sen gick vi ner till cafeeterian dagliga dos av cola.. mhmh:P

sen kollade ja vidare på olika fotosidor....både jag och cicci kom försent till fotot idag hon kom strax innan mig..

innan vi sluta sa cicci till jurek ( vår fotolärare) - det är ju alla hjärtans dag idag jurre:)

jurre svara och sa.. att alla som kom i tid i morse hade fått varsitt gelehjärta men ni va ju sena..

jag och cicci :O åååååh..

jurek: men gå till M 4 så finns det en skål där kan ni ta varsitt ändå..

jag och cicci sprang M 4 M4 M4 vart är den ! DÄR kommer in ser skålen cicci proppar hela munnen full och ja plocka ner nårra i fickan .. haha man kan ju säga att man såg skillnad att vi hade vart där och nallat :P haha sen fort därifrån mummsandes :D ut i solen och tog ett rök hult va me oxå..

Multimedian vart lite seg idag iofs.. fast det är fof den roligaste lektionen som finns i skolan .. enligt mig då.. ja fixa lite texter till min hemsida och får fan inte glömma nu att lägga över bilderna till mitt USB- minne behöver dem imon.. sen så satt börje hos mig.. sa att ja låg efter med en analys om en sida.. så den får ja fixa.. tror ja gör de imon..på lektionen.. sen satt börje med mig och snacka flash :)

efter det bar det ner i cafeeterian igen :P en chokladboll vart jag sugen på :) haha mina sista pengar.. fan e pankast nu alltså.. inge kul..

tror ja har 6 och 50 i plånkan för tillfället uscha.. blir deppad jag bara tänker på att det är 2 veckor minst tills jag får pengar igen..


sen hade ja becca o cicci vegetarisk kost.. vi skulle göra lasange.. o ha keso i jag klarar inte av att äta det uscha.. fan vilka problem barn vi är på den lektionen.. vi kan ju ingenting och är alltid sist så alla får vänta på oss HAHA.. ja förutom keson va lasangen bra :) sen åkte jag hem..

ivana ringdde och kom hit vid halv 7 kanske.. vi bakade kladdkaka <3 ååh och kollade på "Ett öga rött" efter det så pluggade vi.. hon hade redovisning imon och ja har naturprov.. känns bra att ha kollat igenom det och sådär .. känner mig duktig.. och ja hon åkte för 30 min sen.. så nu sitter jag här.. skriver lite på msn.. o funderar på att snart lägga mig.. och läsa lite till eller om ja väntar tills imon.. en dag kvar.. sen lov en hel vecka göttans!!!!! ååh. bara sova ut och ha de gött... förresten har min studentmössa kommit.. så ja ska hämta den imon vid lunch :D:D hihihi längtar :P men ändå inte.. vill sluta men vill inte börja jobba .. det låter så vuxet och allvarligt ja vill vara barn föralltid :D imon kommer syrran hit. och mamma ska ha middag och har bjudit hem några .. så jaa vet inte om ja ska hålla mig borta eller nått.. känns som om de kommer bli ett jävla kackel på tanterna ..jaja får se vad som händer imon..

hoppas ni alla haft en bra alla hjärtans dag.! puss på er HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0