Torsdag

Hej hej! har inte bloggat idag för han som skulle fixa fönsterlistorna har vart här och jag har försökt att inte vara ivägen..

fönstrerna får vi inte öppna på 2 dar..

´jag funderar på att gå och köpa dem där stövlarna jag hittade på wedins.. det är ju sale där nu.. för dem ska stänga igen och bli euroskor.. jag har bara gått och väntat på att mina vinterstövlar ska gå ner i de pris jag ville ha dem.. dem kostade 700:- i början nu ä'r dem nere på 200..
jag har ju inga vinterstövlar utan klack eller med foder i.. som man verkligen behöver nu när det när som helst kan bli snö ute..

det blir nog en tripp till gallerian..

ja råkade klämma disels tass i dörren förrut och har världens skuldkännslor..han gnydde en bra stund efter det och varje gång hon sitter ner så håller hon upp högra tassen.. ( sorry kissen)

nu ska ja dricka en kopp kaffe..


ha de gött så länge så hörs vi senare! så får vi se om ja käpte stövlarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0