Stand By Me

♥God dagens!
Hade en riktig skitdag igår.. hade ont i huvudet och mådde illa som fan.. så låg bara i sängen hela dagen och kollade på film... ( känns bättre idag)

mamma ringde och väckte mig och sa att hon var tokförkyld.. stackarn..

så vad har jag gjort idag så här långt då..

- lagt i en maskin tvätt som skall vara klar 17:15

- diskat lite

- kollat på DHW och fresh prince in bell air

hade tänk att jag snart skall åka till trollhättan igen.. träffa pappa och mamma och några kompisar.. och åka och hälsa på min farmor och farfar..eftersom farfar inte verkar må så bra just nu..

funderar ¨på att åka imon eller på torsdag har inte riktigt bestämt mig än..

nu ska ja dricka kaffe och komma igång.. här ska städas! dammsuga och pyssla och om jag hinner med och inte är för trött så blir det julbakning! yummie!

later! xoxo


        Dessa tider saknar man! ♥


p4300118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0