Sådär!

Så nu vart den sista julklappen handlad och inslagen! härligt! skönt att vara klar med det i tid för en gångs skull:)

så nu kan min familj komma hit och få sina julklappar:D  alla kommer bli jätte glada tror jag speciellt min syster sandra.

så vad ska jag göra nu då? jo först ska jag värma mig en billys pizza ( skitmat, jag vet men ändå)
sen ska jag göra mer julgodis och dammsuga i köket och sovrummet sen blir det chill! göttans!

nu piper disel och turbo här tror dem e hungriga (igen) det finns fan ingen botten på dem två katterna, haha men det är ju bra att dem äter.. tänk om de inte hade gjort det..

solong dårå.. nu blir det hög julmusik och dammsuga som gäller!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0