Jösses amalia!





Jaa.. nu har jag som vanligt streck kollat på efterlyst och insider.. gjorde ni det med?

£fterlyst
jag tyckte dem gjorde rätt i att ha ett civilkuragepris i efterlyst.. men det är ändå sorgligt att man ska behöva ge pengar för att ingripa - det ska ske automatiskt utan pengar, det skall vara en självklarhet!

Insider
jag förstår inte alls hur man kan gräva upp någons mammas lik för att få dem att stänga en pölsaffär!? vad fan är det för fel på människor? visst att det är synd om djuren.. men att skriva ett brev och säga "ni får tillbaka eran mammas lik när ni stänger eran affär" what?! störda idioter..

ja usch man blir helt ursinnig när man tänker på vilka folk det  finns och vad dem är kapabla till att göra..det är skrämmande!

 

var ute och handlade 2 st julklappar till mamma förrut.. jag blev helnöjd.. kan tyvärr inte säga vad det är för det kan hända att mamma kommer in och kikar här någon dag när hon har tråkigt på jobbet :) men jag slår vad om att hon kommer att bli superglad!!

Åt även tacos idag! yummie super gott!!

Så vad händer nu och i helgen?

  • Åker till trollhättan imon, ska matcha in tåget med mamma från gbg till trollhätan och sova hos henne
  • Fredag morgon jobba med pappa (tidigt) sen åka och hälsa på farmor och farfar.sen sova hos pappa
  • Lördag, jag och pappa åker till varberg ( tror jag eller om jag åker på söndag) pappa är här hemma en stund
  • vettefan då




    ska ju självklart träffa massa vänner i thn med :) saknar er u know!

nej nu ska ja plocka upp lite i köket och sen ska jag diska.. tommy jobbar över idag (suck) och kissarna ligger och snozar någonstanns dem e inte roliga alls..

kanske skriver lite senare om inte annat så skriver jag imon :)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0