Hemma i varberg igen!

hallå hallå har haft det underbart bra i thn!

torsdagen var det förfest hos elin sen vidare till lipz..

fredagen var det mys pys.. moje kom hem till mamma med .. vi satt och käka pizza på intim och prata massa mycket..

lördagen.. var inte meningen att ja skulle ut men jag och cicci tog en tripp till olearys.. bra början iaf! min favvolåt + att vi kom in VIP och att ja hittade en 10 på golvet :P haha

söndagen blev lugn.. tog tåget till gbg tio i 7.. sen hämta pälsk mig i gbg..

idag har jag städat.. jag förstår inte alls hur jag kan bo såhär! nu när man sovit hemma hos mamma sen i torsdag som alltid har det rent och snyggt.. då fick ja panik så har städat hela dan.. har även julpyntat lite och lyssnat på julsånger :)

känns ändå skönt att komma hem :)

imon ska ja gå till arbetsförmedlingen och se vad dem har att säga mig :) sen ska ja ta en tripp till gymmet :)

TIPS! ( läppar och händer)

 blanda olivolja med socker, kanske två delar socker, en del olivolja och gnid på läppar och händer. sockret tar bort torr och gammal hud och olivoljan gör huden len.. ha sedan på en fuktig hudkräm på händerna och lite idominsalva eller vaselin på läpparna! underbart!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0