Hallojsan i regnet!

jaa usch fy och blä det regnar här i varberg!
regnar det hos er också?

vart är snön undrar jag, jag tycker den får skynda på lite för jag vill ha snö på julafton :) ingen snö - ingen julafton eller vad tycker ni?
 
jaa jag kom upp vid 11 idag iaf det är inte illa :P så som jag har vänt på dygnet brukar jag inte vakna förrens vid 3 ! har ni hör på maken :O!?

jag gick iaf ut i regnet och köpte idgrienser till lite julgodis som ja ska fixa! det blir bland annat: rischoklad , ischoklad, marsipangodis, mosartkulor och knäck såklart! låter mumma va?
 
 

köpte även frukost färska frallor nypressad juice och flingor.. och överaskade tommy med frukost innan han åkte till jobbet.

Mys skriver mer later! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0