Hallå igen!

tjabba tjena hallå hörrenini :)

har vart ute en vända på stan igen..( det regnar fortfarande) jag har gått runt och kollat ut lite julklappar.. tänkte för en gångs skull detta år inte köpa julklappar i sista minuter med alla ihjäl stressade människor..

sen har ja handlat lite mer julsaker bland annat en julblomma ( som iofs inte kommer få vara i fred eftersom det bor två galna katter här) men vi gör ett försök ändå..

har förövrigt inte vart på varken gymmet eller arbetsförmedligen idag jag har vart hemma ist och pysslat och sjungt julsånger ( högt)

dagens illansproblem: hörre du du brevbäraren! är det så mycket begärt att få sin post I brevlådan ist för på? jag menar så ansträngande kan inte ditt jobb vara..SKÄRPNING :P

mja mja nu ska ja burra upp mig i soffan med dem här två kurrande mosterna









SO LONG hörs imon xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0