Fynd på Ullared!

  • Ja, ullared gick bra det var inte så mycket folk där som jag trodde det skulle vara. Vi skulle ju dit för att bland annat köpa lite julklappar och INTE för att köpa något till oss själva, men hur lätt är det? det finns ju så mycket!
    jag fyndade lite iaf! detta blev det jag hittade till mig + massa andra julklappar.


    Taadaaah! massa nagel grejer!
  • 2 Mascaror för endast 180 för båda! när dem kostar minst 200 st i en vanlig affär, sikket kap!
  • Lösnaglar, brukar inte ha det men tänkte det skulle vara kul att ha på jul( fransk manikyr naglar med en liten stjärna på kanten) dem är även inte så långa och jobbiga utan sådär lagom långa..men jag tänker ändå fila på dem lite, dem kostade 40 kr!
  • All in one Nagelack, som 1, stärker, 2gör så att det inte tränger in vatten i naglarna ( så dem flagar sig) sen glänser det jätte fint med! de kostade runt 30 kr tror jag.

 

  • Nagelbandskräm som du "duttar" på nagelbanden innan du går och lägger dig så vaknar du med fräsha och fina nagelband, den krämen hjälper även till att läka, om du har "trasiga" nagelband.




Hittade även min nyårsklänning! najsig ju.. ( so what att det är ullared!)
Den kostade 129 kr iaf


Hittade oxå en go pyjamas för 75 kr! najsigt värre!

köpte en svart vanligt skjorta med men har inget foto på den.

efter shoppingen blev det mat ( thaimat kyckling och nudelwook) som vi smaska i oss i bilen innan vi åkte hem till tommys mamma.

Hemma hos tommys mamma blev vi bjudna på lite julgodis, och jag fick smaka på den nya X-cidern Winter ( skit god) med massa glitter i! sen åkte vi hem jag och tommy och städade lite.

det var min Lördag, Hur var eran?

Xoxo £llan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0