Torsdag / tröttisdag

Hej hej.. ja vakna knappt av mitt mobilalarm i morse..fy fan va seg och trött jag var.

usch va ja har tröttnat på alla låtar på min mobil.. men ja min late har inte orkat byta.. sitter iaf nu här och lyssnar på Lonley day med system of a down och har inget liv typ..foto som vanligt trååååk! har nyss vart nere i caffeterian med erika hult cicci och stina och bea det blev kaffe och en banan  och mina egna mackor ja gjorde i morse Här är man snål MOhaha!

ja så nu har dem andra fått sina studentmössor med namn.. grymt surt att min kom först med inget allt.. grymt deppad pga det :( varför ska det alltid krångla, ja förstår inte :/ men om ja har stake nog så ska ja fråga tommys plast farmor om hon kan brodera..usch känns så jobbigt bara att inte allt kan flyta på..åh

även deppad över balbiljetten.. det känns inte roligt längre. man måste ju kämpa för att allt ska gå bra på studenten så ska de ju inte vara..det ska ju bara vara roligt.ååh

måste hinna nån vit klänning/ tunika att ha på mig på studentdan.. men helvete heller att ja ska stå och köa till en biljett för attt få vara på swania på studentdagskvällen NO NO NO Krogrunda blir det då..!

känner bara att det är så mycket som ska göras det är denna veckan och nästa kvar sen är det inga skoldagar mer utan praktik.. sen drar ja och erika till kroatien och kommer hem 3 dagar innan student...
känner bara att ja kör mitt rejs nu det som går går den som skiter sig skiter sig.. FINE! sen är skiten iaf över.

och med min vanliga otur så har ja avveckligsamtal med min mentor jurek polack fuck klockan halv 4 på mina lediga dag.. ååhå.. allt för att det ska vara jobbigt.. klagomuren hej hej! förlåt men det känns faktiskt ganska botten detta ändå.

sen så har ja bara foto till 20 över 11 sen vegetarisk kost klockan halv 3.. men ja och cicci ska gå och kolla om det går att hoppa den eller göra nått hemma ist.. men även om man slutar tidigt kan man inte lata sig för det NEJ NEJ.. utan då får man ta tag i allt som händer och sker i andra änmen.. typ naturkunskap.. usch ja spyr bara ja tänker på det.. den jävla rapporten om ontressanta saker.. ja skiter i regnskogarna i sydamerika i don´t give i daaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmm om det .. usch men men det ska göras så..bäst att börja..

men när den är klar är det bara att knalla hem hinna diska som ja lova mamma göra igår innan hon kommer hem från jobbet..en sväng med damsugaren skulle inte skada heller kan jag ju säga.. damsugaren som ja även döpt till fiat kommer inte överänns den ska alltid jävlas med mig.. usch

TJIING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0