Tisdag / I morse var jag pigg :D

◊ Helluh!
Idag var jag pigg.. vaknade första gången av tommys förskräckliga väckarklocka..10 i 5!! usch.. jag somna om iaf.. och trodde ja skulle vakna till min lugna ringlåt på mobilen.. men NEJ! då har han ställt om den och ja får höra detta oväsen igen klockan 7! :P men ja tror det var ganska bra ändå... för då vaknar man verkligen.. ja lovar man hoppar upp! :P

Kom upp klockan 7 iaf.. på med morgonrocken ut i köket satte på en kopp kaffe och och åt flingor :) tog en cigg till kaffet och sen göra i ordning mig och iväg till bussen.. hann tillochmed till 5 i 8 bussen :)

mötte cicci och bea vid huset och hade mediakunskap.. fan va efter jag är där.. usch inget av favvoänmena direekt.. äh

sen åkte ja och erika in till resia och kollade hur det blev med rummet som vi ska ha när vi åker till kroatien.. vi fick ett dubbelrum automatiskt :) så de va lugna fesken.. men gött roligt när man ringer till ivana och säger att man inte kommer med.. hon börjar babbla en massa om att ja men vi får sova med er då i erat 4 det går ju.. sen sa ja men ja skoja vi kommer med.. då försätter hon men ni kan ju inte avboka BALHA BLAH!.. MEN IVANA VI KOM MED.. men ni får gå och förklara för dem riktigt!!! MEN FÖÖÖR FAAAN IVANA VI KOMMER MED.. Helt tyst i luren.. sen ba jävla tönt.. HAHA :D go hon..

men nu blir det av iaf.. och ja e gött taggad erika med..ooh längtar verkligen!!!:D

sitter här nu på fotolektioen..gött tråkigt som vanligt..men då kanske ja hinner göra klart svenskan som ja ska redovisa imon..
men nu orkar ja inte skriva mer. TJAAANG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0