Onsdag / klar med svenska redovisningen!

Heeeeeeeej... pust!!! nu är den klar.. svenskan fast det var ju bara jag och erika och lärarn... jag fattar inte vad som gör att man blir¨så nervös.. usch ja gillart inte iaf.. sen har jag en till nästa fredag..natur blähä.. jag försökte trycka i mähät som vi har till lärare att ja har skriftligt bevis att ja hatar det från läkarn..annars kunde han få de live :P haha hans val.. idiot...

fick nyss reda på att vi inte har någon multimedia imon så jag har foto klockan 8:15 till 11:20 sen har jag ingenting förrens vid halv 3.. dryyygt värre och den lektionen kommer jag säkerligen få gå på sj oxå..fan..usch..

SLUT PÅ KONTOT SLUT PÅ KONTOT!!!

vem fåår inte följa me in på SYSTEEEEMEEEET!!!
hunden katten glassen HUNDEN KATTEN GLASSEN!!

åh va ja har tråkigt.. men ja är iaf klar me svenskan och har kommit en bra bit på naturraporten som ska in imon vid 4.. usch vad mycket det är att göra nu ja har lust att bara gå och  lägga mig faktiskt..

är grymt förkyld oxå.. ont i halsen som satan och förkyld .. usch bonkande skalle bank har jag nu med..

ska snart dra mig hemmåt.. har eg slutat nu men se man på... ellan e kvar i skolan frivilligt i 45 min.. därför funderar ja på att bli mkig sj igen och att åka hem..

HAHA
TJIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0