Onsdag / inget blir bra

Hej.. har sovit 1 och ½ timma i natt.. jag tänker för mycket.. tänker så mycket så jag inte kan slappna av och sova..jag hatar att tänka.. ja önskar bara man kunde trycka på en off knapp och bara pauosa allt.. ja man kan ju önska..

det känns som om ingenting spelar roll längre.. det är inte roligt att ta stundenten inte gå på balen inte åka på resa.. det känns som om ja inte förtjänar det.. det enda jag tycker spelar roll är du..den personen som har mest betydelse i mitt liv. Jag förstår inte att jag får vara den lycklige. lyckligt lottad är ja i allt depp iaf..
 gick upp 10 över 7 idag.. åt frukost.. woow.. flingor med röda bär i och multivitamin juice.

har precis vart på hemköp med bea erika och hult.. och dratt i mig en redbull.. men blev jag piggare? svar nej!
iaf... spec dag idag..2 ..

så vad händer mer idag.. ska iaf ner och köpa balbiljett 20 över 11.. tackla alla fejk blondiner och dra i deras hår! ja ska ta mig fan ha en biljett.. det tycker jag oxå är dåligt.. att inte alla kommer få biljett till balen..hmm bra där.. så dem höjer och höjer priset helatiden.. nu är den på 520 kr.. och sittningen på studentdan kostar 120.. jaa fy fan va pengar det kommer gå åt till studenten.. men men mamma och pappa betalar.. klänningen är klar iaf.. beställt tid med hår och smink.. har skor smycken och portmonä kvar.. sen denna resa till kroatien.. känns som om ja inte kommer klara av det.. 1 ½ dygn på en buss me massa människor... som säkert kommer sätta på en skit dålig låt på repeat.. känns som om ja redan kommer bli förbannad.. vissa kommer inte kuna sova och väsnas.. och andra kommer vilja sova och säger TYST DAA heltiden.. vad som än händer känner ja att jag kommer bli förbannad..

hur som helst.. har håltimma sen.. får se vad som händer då.. sen svenska och religion..

sen hem.. gör iordning för en riktig myskväll men tommy.. men det kan ja inte skriva här för han läser kanske ;) höhö.. laga mat ska ja iaf göra :)

jo ja måste bara berätta en sak som hände igår.. ja skulle beställa thaimat så står ja och väntar på att dem ska öppna.. för dem stänger vid 2 och öppnar halv 5 igen på tisdagar.. så ja står där och väntar på att de ska öppna.. så efter en stund kommer tanten med barnvagnen.. ( dem bor i min trappuppgång också höhö ) hon kan verkligen ingen svenska.. det tog henne en kvart att försöka förklara för mig att hennes son som gör maten håller på att flytta hemifrån .. Eftersom hon skämdes så skratta hon efter varje ord hon sa., vilket gjorde att det var ännu svårare att förstå vad hon sa.... o att de kommer ta en stund.. ja peka på de ja skulle ha och sa att ja skulle komma ner om 20 min..okej sa hon..
ja gick hem igen.. efter 10 min ringer det på dörren.. då är det ett av hennes barn som står där va kan han vara.. typ 9 år 8 kanske..lite söt thaipojke..:) han sa.. har du beställt.. ja ville bara säga att du behöver inte komma ner och hämta den sen för ja kommer upp med maten.. AWW så sött.. han sprang ner igen för alla 7 trappor vi har..efter tio min stog han utanför igen med min mat.. gav han dricks och ja kan säga så här ja har aldrig sett något sötare i hela mitt liv han ledde med alla tänder han hade i käften så sööt.. sen sa han du e sneeell.. för att han fick 25 spänn i dricks :P haha var bara tvungen att skriva... sött va:) ååh

jaja ha de så bra.. tjang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0