yoga idag.

shosan sitter här på den tråkiga lektionen foto! fan ingenting funkar ! ingen bra dag idag, det känner jag på mig. jag fattar inte photoshop och det där foto som man ska laga har man fått gjort om 3 gånger och lärarn tröstar med att säga att man gjort något galet. ne fy fan ja spyr på denna lektionen! har så jävla mycket att göra studiobilder och mörkrumsarbete + att jag nor är den enda som itne fick godkänt i foto förra åter så den har jag ju kvar oxå. pust stånk och stön! jag orkar inte med skolan mer är så jävla skoltrött! vi slutar 20 över 11, sedan har vi multimedia BÄTTRE äntligen något man fattar och tycker är kul! håller på med en hemsida.. har vart lit trögt där med för jag har inte vetat vad ja skulle göra en sida om. men men det är kul tycker jag. sedan har vi hälsopedagogik - yoga idag. får se om det är något för mig tror inte ja kan slappna av för 5 öre- jag har inte tid med det. religionsprovet igår gick käpprätt åt helvete. han frågar bara frågor på det man inte kan typiskt och ignen fråga som är övrigt så man kan kunde få 2 poäng eller nått. nä usch!!! japp japp idag är inte någon bra dag bara.. nu ska ja sitta och slappa resten av tiden i 40 min är så jävla förbannad på allt som inte funkar!!!
haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0