Så kan det ju vara.

jag förstår mig inte på folk? är dem så desperata att dem ljuger? jag kallar det att sjukna till lägsta nivå. jävligt besviken.

hopp försov mig imorde orkade vrekligen inte ta mig upp ur sängen. var på två pass på sportlife igår fy fan va yoga är tråkigt! bara jag och bea i skolan idag dem andra e hemma och sover. jag kom nyss till skolan jurek glor lite snett på mig och  jag tror att ja får frånvaro även om ja sitter här. jag vågar inte säga till då kommer han grilla mig på ett spätt och sendan äta upp mig! ja e rädd....
ja idag blir det kanske gymmet igen me farsgubben + plugg har hälsopeddagogik test imon. sen har ja naturprov på fredag gött jävla jobbigt. kisset kanske sover hos mig idag så kan vi plugga och ha det mysigt :)

jaja nu får ja väll börja på det ja ska göra här.. har egentligen lust att bara dra hem och sjukanmäla mig ingen märker ju ändå att ja e här.. jag e osynlig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0