Jobbiga Tisdagar!

Idag är det den värsta skoldagen på hela veckan, finns ingen dag som går så segt som just denna. mediekunskap till en början och tråkigare lektion finns inte! sen snack om svenska muntliga till svenskan som man har världens ångest för. men men det är som det alltid har vart och jag gör som jag brukar göra JAG DRAR. sen fick vi tillbaka våra religionsprov IG suprise eller ne det var det inte.. tycker inte det är intresant med religion för 5 öre + att det är så jävla mycket att tänka på denna veckan.har hälsopeddagogiks läxförhör på torsdag och naturkunskapsprov på fredag... puh men en possitiv sak i det hela är att ja äntligen har mitt kort till sportlife så att ja och erika kan träna vi gjorde det igår vi boka upp oss på s-core det var najs! har lite ont i magen och ryggen iadg annars går det bra :) så har vi bokat upp oss på s-core och body balance idag efter varandra - vi ska bli duktiga.. men man får ju ta det lite försiktigt går fortfarande på pencilin så sakta i backarna! men lite kan man ju träna.. var verkligen på G igår efter passet känndes bra däcka dok tidigt i sängen sedan. ´

nu har ja fotolektion som vanligt när ja skriver blogg.utgång nästa helg då ska man ha sköj :D
haj så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0