Idag ska jag och erika träna!

hallå hallå. idag har det vart en seg dag! var jobbigt att komma upp ur sängen i morse. men jag gjorde det! hann med bussen oxå trodde ja aldrig när ja låg i sängen till halv 8. till skolan ha hälsopeddagogik och få reda på vad vi ska ha till läxförhöret tills på torsdag. pust! sen ha naturkunskap ( JAG KLARA LÄXFÖRHÖRET PRECIS!) då blev jag glad. sen håltimma drog te stan me tjejerna och fika. jag och erika har bokat träningspass idag! vi ska göra s-core typ mage och ryggträning tror  jag, i en halvtimma! fy fan ja kommer aldrig klara det jag vill inte jag är nervös! faaaakt aaaap! mja mja nu går det inte att ändra sig då får man den ilske efter sig! haha ja de e erika det och det är inte skoj att vara oense med den filuren! jaja wish me luck! jag kommer dö HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0