hallå hallå

haj haj sitter här med den arga, heliga cicci på fotot. vi slutar snart..
hela lektionen idag har jag hjälpt till dem små knattarna i studion. cicci hr vart neger och jag har tittat på:P
sen var det ciccis tur och då bröt helvetet lös. hon visse inte hur hon skulle fota sina cdskivor som balnkt. hon tog fram de lilla vita tältet och satte igång ( och då var hon inte helig om man säger så!) juste efter gårdagens religionlektion blev jag och cicci heliga och må gud vare med oss allihopa! idag har vi religionprov var hemma hos johan jag och cicci och pluggade igår. andra gången ja träffar männskan och han hade koll på mina syskon inte visste jag att min bror var som han var.. jo lite men det lät värre än vad ja trodde.
ska avsluta detta nu för ja e skit hungrig!

" när uhndar jockar mot något så gör dem det för att visa att dem har makt :D "

hat bra haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0