Glöm dina bekymmer, I morgon kommer nya


Hallå i stugan

Kom nyss hem har varit hemma hos sandra och kollat på film och ätit melon, ananas, vindruvor och kött ( haha)

Det blev en sorgsen film som hette SEBBE.



Sandra bölade men jag blev inte lika "rörd" av filmen som jag trodde jag skulle bli.synd.

Har även vart på stan en sväng idag fick med mig trosor och ett par vita fingervantar hem
 ( matchar min vita halsduk ;) )
Nu är det bara ett par snygga stövlar så är jag klar inför Höst/ vinter
Tänker inte använda min FINA kappa förrens jag hittar de perfekta stövlarna :P


visdomsord :D

"Kvinnor måste alltid göra allting dubbelt så bra som män... Lyckligtvis är det inte så svårt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0