21 Dagar Kvar

God Morgon!

shit vad det är kallt i våran lägenhet!
alla element står på max och det skramlar och låter ifrån dem men det är fortfarande ISKALLT här .
inte konstigt att man går runt och är snuvig och nyser varje kvart!

Nu är det 21 dagar kvar till flytt
( har min egna nedräkning, nästan så man vill ha en chokladkalendet till detta med )

3de dagen jag är uppe innan 6 på en vardag.
det gör mig stolt :)

Imorgon ska jag tydligen till något som heter Eduktus
( om arbetsförnedringen själv får välja)

suck det är samma kurs som dem tvingade mig att gå på ABF förra året..
vilket inte ger mig någonting alls..
det är som ett behandlingshem för arbetslösa
Hej, jag heter Ellinor och jag är arbetslös.

HEEEJ ELLINOR...

nej det är pest och pina

Vet inte ens vart det ligger än...får ta mig en promenix senare och se så jag kommer dit rätt.

Idag ska jag hämta upp massa flyttkartonger från vårat lilla lilla förråd och börja packa ned lite saker som jag inte kommer använda bla tömma mitt databord på papper och pärmar.
det går fort nu snart den 15 dec! wiie



jaja, god Morgon iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snygg du va

2010-11-30 @ 18:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0