Fallens Dagar i Trollywood


Fallens dagar får man ju inte glömma!
Åkte till trollhättan i fredags var där ca 14:00
gick ner till hemköp och köpte grogvirke och massa gott.
vid 5 kommer syrran och jimmy insnubblandes
( det är så segt på sommaren, för det går inga tåg så från göteborg får man åka BUSS)

fixa i ordning sig och drack och satt och småtjöta
sen bar det vidare till beas nya lägenhet.
där var det massor av folk och vi gick vidare ut.
Strandgatan fick det bli.
JÄTTEmycket folk överallt
vi fick tag på ett bord men inga stolar så en efter en fick en stol och tillslut hade alla :)
riktigt mysigt tills jag blev rastlös och mötte upp ivana och dem hon var där med.
när allt stängde så fick man tag på anna och v i käkade fyllekäk :)

Lördag.
ALLA jag menar ALLA var så jäkla tråkiga?
jag menar lördagen är den dagen man går all in?
nej sandra och jimmy åkte till gbg och ja blev ensam i mammas lägenhet.

vid 9 kommer cicci till mig och vi sitter och tjötar och dricker sen kommer bea och sen gick vi ut.
det blev en tur bland tälten och en sväng förbi bs.
och möte upp anna igen för fyllekäk.

men jag är nöjd, det var roligt att träffa alla igen och såå länge sen.

bea bus på strandgatan


kisset och bea dag 2





jóhanna erika + massa folk i tältet.

Suck.. jag ångrar att jag inte tog fler bilder men man hade liksom fullt upp helatiden.
tråkigt.

Jag önskade bara att alla vaar lika pepp som jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0