Help! My pussy's gone crazy!


Hallå hallå, sovit gott?

var det någon mer som kollade på Scary movie 2 igår? haha rubriken är ju ett av mina favvocitat från den filmen så jäkla klockrent!

Vi fick besök igår  vid 00:00 tiden.. tommys kompis alex kom hit ( han var fylletaxi åt några vänner och väntade hemma hos oss )

runt 02:00 tiden kom hans flickvänn alexandraa ( hon som jag boxades med) nådigt rund under fötterna :P

Sen kollade jag klart på White noice..

Idag sov man ganska länge ( suck)
sitter just nu och kollar på biggest loser på 5an... där alla fick tillringa 4 min i ett rum fullt med godsaker! och den som åt mest och vann fick dra av 1,4 kg på nästa vägning... herregud vad tänker man där? man är ju där för satt gå ner i vikt.. då är det ju inte lönt att proppa i sig massa gotti när man ska gå ner!

det var en tjej som åt 2000 kalorier! på 4 min.. och vann.. ingen vinst om ni frågar mig.. det hade hon kunnat gå ner utan att få en chek att dra av 1, 4 kg... OTROLIGT..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0