Fullt ös medvetslös

Idag har jag haft fullt upp...

10:00 ABF skrev på papper - var där till 13 ungefär

sen hem till sandra och tjöta massa greja me Betsy..

Efter det Gymma ( ja, det är sant) och det kändes jättebra att ha någon att träna med!

Sen hem varva ner lite... sen gå och handla.. laga mat ... äta mat haha ;P

Nu sitter jag och degar framför Tvn/datorn... cops går på 6an och det är roligt att se allas bortförklaringar innan dem grips som tex " Det är inte knark, det är bakpulver jag svääär!" hahah

Hon - jag har inte skurit honom ! herregud det har jag inte! saxen var inte ens så vass"
Polisen - vem sa något om någon sax?


stöda folk alltså!


Nu blir det en lugn kväll med massa mys :) FREDAGSMYS!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0