Det var ju kul!

Hej IGEN!...

det var ju kul att man cyklade ända till ABF i spöregn för att mötas av en som säger att
:- Nee tyvärr idag är det inställt, vi sa de igår och har inte hunnit ringa runt till alla och sagt det än..

Vaaaaa!? sa jag att jag gått upp stressat och cyklat i regnet!!!

igår var det ju besök på ringhals ( där jag inte ville följa med eftersom jag redan jobbat där och har sett det mesta)


hann inte ringa.. usch dålig stil..

Ja ja e purig nu!

nu ska jag sätta mig i soffan och mysa under en filt!

( kanske var lite bra ändå att det blev inställ pga vädret..spöregn)

Sandra ringde med.. och sa att hon stressa sönder och skulle bli lite sen.. och när hon hörde vad jag hade att säga så sa hon bara :- ringer dig sen, jag går och lägger mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0