Tisdagskok!

Hej på er!

det har inte blivit mycket skrivande av mig det senaste som ni kanske sett..
jag har haft fullt upp att vända på dygnet igen.. och det är inte det lättaste.speciellt inte när det är strålandesol ute!
och vet ni vad? igår kunde jag gå ner till tvättstugan i linne och inte frysa det minsta! jag ville tilloch med stanna en stund i solen..lovely

jag har inte gjort så mycket de senaste tagit det lugnt och vilat upp mig inför nästa pass..( det tar på en vill jag lova)

Idag ska jag även laga matlådor till alla dagarna så det är enkelt att bara ta med en..

Imorgon blir det trummvirrvell da dad adada   pasta med egen carbonarasås ( jummy)

jag ska även iväg en sväng till gymmet ( nu jävlar) så har jag tänkt sen fredags men nu du,,
sen ska jag handla lite grejer att ha och mummsa på på jobbet.. mackor eller frukt eller nått :)

nej nu ska jag röka en cigg och sen får jag  klä på mig och fixa mig ( har inte gjort det än, Kors i taket!) sen blir det av till affären :)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0