än sålänge inget socker

Hahaha.. första dagen avklarad utan socker ( YEYY)

haha fan va dålig jag är.. men jag ÄLSKAR godsaker av alla des form så det är svårt för mig.

idag har jag vart på körskolan och anmält mig.. fick böcker och bokade upp min första kör lektion! nu kör vi hihi!
fredag 26/6 klockan 13:15 ska jag dit för första lektionen.. är gött spänd men detta ska jag fixa!

efter körskolan träffade jag mikaela en snabbis som var ute med hennes systers hund napoleon.

sen gick jag hem och fixade maten och väntade på att tommy skulle komma hem..kyckling i ugn och bullgur blev det mumms!

sen gick jag till gymmet och blev medlem där.. fitness woohoo..

och där var jag från halv 7 till 8.. det räcker ibörjan ( inte ta i för hårt) brände ungefär 400 kalorier.. och det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara.. varför har jag väntat så länge på att ta upp gymmandet igen?

jag har även köpt lite vykort som jag tänkte måla av med min nya akylfärg.. yess :D skoj skoj.. det är roligt att måla och så dåligt bler det inte.. och det har jag väll fått av mor min som oxå målade massa tavlor för ett tag sen :) nu ska lillan ta över.. hihi


nej nu ska jag duscha och ta det lugnt.. deet värker och jag känner mig sådär go i kroppen som man gör när man har tränat!

imon klockan 17:00 ska ja ha ett möte med en personlig tränare som ska lägga upp migg "tränings schema" great!!

go go go!!


ba bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad redig du är som börjar ta dig an körskolan :P

och vad söt du är i håret på bilden :)

2009-06-08 @ 20:37:50
URL: http://griinchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0