Åh härliga sommar och sjöööön :)

Hej hej.. nu har det gått ett tag sen jag skrev igen men det kan inte hjälpas för det är sommar! MHM du hörde mig sommar! alla dagar bjuder på 30 + graders värme och det är omöjligt att stanna inne! specielt när man bara bor 3 min från havet! woohoo :) jag lever jag älskar jag njuter!

igår kom tommys mamma hit tommy mådde inte bra igår och var hemma ifrån jobbet ( utarbetad enligt mig) och han lyssnade på mig :)

hur som helst så åkte vi 3 och kollade på en lägenhetsvisning i BUA.. en 3a på 80 kvadrat och skitstor balkong men utgång från både sovrum och vardagsrum..jätte fin var den..

men så fort jag kom in i lägenheten så fick jag världens ångest! usch jag ville bara springa därifrån och gömma mig. jag vet inte varför men så var det..fick en chok helt  enkelt när det är 50 % att vi ska bo där..

efter det så drog jag och suss på oss våra bikini och drog ner till havet och satt och pratade massor.. det behövde jag.. hade många frågor utan svar och fick de svar jag ville ha :) så nu känns det underbart..
problemen är fortfarande att jag tänker FÖR MYCKET.. varför när det bara är jag som far illa av det.. helt värdelöst..

håll tummarna för mig och tommy att vi får lägenheten!

som en klok kvinna sa att : man måste våga ta beslut vare sig om de är bra eller dåliga.. för kom ihåg att de dåliga går alltid att ordna till. tänk inte så mycket utan testa dig fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0