Måndag ( Trååååkdag!)

Har nyss pratat med ivana som haft en lika tråkig dag som jag... när man inte gjort ett skit...
jag skulle eg göra massa saker idag som att:

* ringa ringhals
* anmäla mig till körskolan i varberg
* ringa ungdomsmottagningen
* städa

Har inte gjort nått av de! jag ställde klockan på 08:00 men gick upp 15:00 !! åh hela dagen förstörd! jag som hade sån kick igår att skaffa jobb och greja så gör jag så.. åhh

det enda jag gjort idag är att handlat med tommy 3 boxar man kan lägga saker i så allt inte ligger i en röra.. har jag gjort det? svar: NEJ

jaa... har inte gjort nått mer.. jo lagat mat...

e så rastlös att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. nej nu ska jag greja lite!!..

haha det tror ni va ;)

Xoxo £llan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0