Hög musik slappkläder och städning och tvättning!

ÅH.. jag känner mig glad idag!!! vill göra massa saker på en gång..
jag fick för mig att rensa bland mina skivor förrut.. mitt i allt börja jag diska sen så bada jag katten som lukta räkor typ :P haha ( är ju innekatt) så lite bad skadar inte ibland..

efterbadet med katten började jag göra smoothie...
ja som ni hör börjar jag med massa saker och sen byter jag utan att ha avslutat det..

* skrivor ligger över hela golvet i vardagsrumet..
* på började att fylla diskmaskinen
* badade en katt ( har två)
* ligger förpackningar av frusna bär i köket ( tomma såklart) det är ju så jobbigt att slänga dem..

hmm ja och mitt i allt tvättar jag lyssnar hög musik och vill gå till gymmet..

haha herregud säger jag bara sansa dig KVINNA! 
haha 
vet inte om det är så bra att gå till gymmet ( eftersom jag har vart sjuk från och till och vill INTE förrvärra det för ett besök på gymmet) hhm ja vi får se..

men nu får jag ta tag i mig själv och avsluta allt jag påbörjat för nu ser det ut som HELL här

LATER!


bebben inlindad i handuk efte bad :)

 

ellan :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Nej inte bra att gymma när man är dålig jag har själv inte varit på gymmet på länge saknar det men ska försöka gå på lördag om jag är bättre. Idag har vi haft det kallt och snön har inte försvunnit vilkdet jag hoppas på. Kram Susanne

2009-02-09 @ 16:00:14
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Emma

Aaaw vilken söt kisse^^

2009-02-09 @ 16:17:02
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0