Foton från middagen hemma hos tommys mormor den 13/12



Här är vi påväg till Tommys mormor


Hemma hos Lenie

Dem hyr ut stallplats och jag hittade denhär godigen till heeeest :)


jag skulle självklart fram och hälsa eftersom för några år sen så fanns det bara hästar i mitt huvud, jag älskade det!
sen blev man äldre och att gå upp halv 9 för att skumpa runt på en hästrygg var inte längre så lockande.

Men jag ångrar att jag slutade.


Tommy & Richard
"BrödernaBus"


Det var ju inte lite mat Lenie gjort.
Alla åt så de storknade!
Åh så gott det var!


Lenie fick ett fint änglaspel.
Ett sånt man ställer värmeljus under så snurrar det när det värms upp.
fint va?

Lenie spelade en trudilutt på en instrument jag aldrig sett förrut


Och piano med massa julsång





 


Richard somnade påvägen hem

Han skulle följa med oss för han hade glömt sin laddare hos oss.


Sen hem och ta det lugnt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0