Onsdag!

Hej hej.. var på sjukhuset igår och blev sövd och den kollade i min mage.. men men som ja trodde det var inget fel på den.. men nu vet jag varför jag mått illa helatiden nu.. NU NU NU vet jag... ja..det känns ganska jobbigt att bygga upp tillit på dig för att helatiden bli sviken..vill varna dig på att någon gång blir den sista. tänk dig för! jaa imorse vaknade ja med katt i hela ansiktet.. han tyckte väll att jag skulle ge han mat..efter mycket fräs och grymtande gick ja upp.. har käkat flingor och dricker min andra mugg med kaffe.. jaa har förövrigt bestämt att ja ska till trollhättan nästa torsdag.. najs najs! hälsa på alla och träffa johanna från sthlm :) najsigt värre.. så vad händer idag.. ja du ska städa upp lite här och plocka lite.. sen blir det promenix om det inte regnar! ha de bra! xoxo

Kommentarer
Postat av: Bea

Här var det mkt nytt?! Katt? en idiot som sviker dig? (den fattade jag lite mindre av) hhaha

2008-11-20 @ 14:29:14
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0