hallo du :)

iiim baaack ( elakt skratt )

fniss fan va bra humör jag är på idag! kanske är för att ja just vart ute och shoppat av mig lite.. :) det blev iaf en pyjamas "hello kitty" som finns på H&M (super gullig)

sen blev det två svarta klänningar.. en vanlig svart med dragkedja vid bysten.. och den andra hade en rosett ( lovely )

sen blev det en ögonskugga med sotig blå/grå loreal glitter :)

sen köpte jag present till elin som fyllt år

slängde med två tia-lotter när jag skulle köpa en choklad kaka... skrapa dem nyss och vann 10 kronor på båda..så nue ja fast igen som sist..köper en vinner 10.. köper en till vinner 20.. köper 2 och vinner inget typ.. det är alltid så haha.

.jaja men det är underhållade iaf.. ne nu ska ja dricka mer kaffe och börja laga maten.. eftersom det blev lövbiff igår så blir det lasange idag.. senare ska ja färga håret med har fått blod utväxt..hoppas även på att den bruna färg ja ska färga tar bort det röda..

LATER! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0