Fredag! / 4 skoldagar till lov!

hellluuuuuuu! jag är fof stolt över mig sj som kommit upp 3 veckor i sträck till skolan utan att försova mig en enda gång! wooohoo! yes yes.. men fan va mycket det blir efter lovet att göra.. allt händer den 1 april! det är som ett skämt allt! repotageskrivning på morgonen, mediekunskapsprov, bokinlämning, köpa bal biljett! ojojoj..!

nästa vecka ska jag ta tag i träningen med.. ska börja cykla till sportlife med om ja nu lär mig vägen nån gång så ja inte cyklar vilse varje gång!.. fan som en guldfisk är jag minns fan ingenting! tänkte iaf träna mån ons och kanske torsdag..solning ska det bli oxå.. det ska börjas i tid.. ska iaf vara brun på studenten.. inte röd som ja brukar! usch..

Mamma har även bokat tid till mig på en salong för sminkning och håruppsättning till studentbalen.. fan 1000 spänn skulle det gå på.. men men mamma betalar så ja e glad.. 700 i timman.. ja ska säga åt na att göra det fort mohaha!

prata även med mamma igår.. om att färga mitt hår brunt.. detta va svaret då
- du kan väl vara blond på studenten iaf! du kan väl vara dig själv på sudenten för satan!
mamma va sa du?
- låg röst - satan :P

japp så för mammas skull så väntar jag med detta. men nångång ska det bli av och hon har sagt att hon tillochmed hjälper mig.. så japp..

sitter här i plugget.. har haft multimedia och natur.. och sitter och väntar på idrotten för att sedan gå hem och lata mig.. korta dagar gillar man :P

kan fof inte tro att det är sant..:/ tänker på dig steph..du hör av dig när du känner att du är redo.(L)

nu ska ja sluta skriva.. haj!


Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med en grej :)

2008-03-14 @ 11:02:31
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: CAZZIS

Godmorgon :)

2008-03-14 @ 11:05:51
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0