Måndag fucking måndag!

hejsan. idag har ja vart i skolan puuust! känns som om ja bara blundade i natt har inte sovit nått med andra ord. har tänkt lite som vanligt..

men fan idag vart ja en heldag i skolan som ja inte vart på sen jag vet inte när..men måndagar e sköna ändå..
en lektion på morgonen och sen håltimma till halv 3.. och sen en lektion till 4. idag gick håltimman till att vara till hjälp i studion där bea och jag klädde in kissi i tidningspapper sen hjälpte jag henne att bestämma poser som hon skulle ha . det var riktigt najs faktiskt gött att vara tillbaka igen.

men samtidigt jobbigt. för alla ser till fördel att man ska flytta vilket är sant men ändå är det jobbigt att packa ner och flytta från det man har kallat hem de senaste 7 åren. men jag och mamma ska börja nya liv på lördag allt ska bli så bra så!

har nyss vart nere och hjälpt mamma att packa ner glas i lådor. känns ganska jobbigt att anders är så vresig och skäller på mamma så fort dem måste prata om något. men det kanske är ett sätt att hantera denna situation. vad vet jag. jag har inte heller vart någon ängel precis och det kanske är mitt sätt att hantera detta på. men men.. har packat 3 lådor idag och mer ska de bli innan kvällen är slut.. har dratt i mig en kopp kaffe som jag vanligtvis inte dricker för ja tycker det smakar peck men ändå är jävla sleten och trött.
så om ja ska ta tag i att packa ner alla mina kära  bar-speglar i tidningspapper och lägga i lådor så är det mindre att packa sedan.

förlåt om jag inte är mig sj just nu är jävligt splittrad och kan ha humörsvängningar så det skriker om det men ta det inte personligt.

japp men thaaaaaa bar-speglar here i come!
bye bye now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0