Måndag / Detta tillåter vi inte!

hej hej.. idag vaknade jag ungefär 12... mådde illa som fan igår innan ja somna.. och när ja vaknade hade ja skallebank så det bara vissla om det! urk.. fan om den här skiten kommer tillbaka igen.. står inte ut med fler läkarbesök och sömnlösa nätter.. ne detta tillåter vi inte! det som har vart så bra nu de senaste..


Japp när jag kom hem idag.. hade mamma städat mitt rum :) det var jätte fint, hon hade tillochmed dammat :P duktig mamma ja har..:) Hon är verkligen värdefull för mig.. jag hoppas verkligen att jag blir som henne när jag blir äldre..<3





image9Här e min mor :)

ja.. har kollat på film idag sandor/ ida:P burra in mig i täcket och bara myste :) Hääärligt :)

Imon blir det handling! har fof presentkort kvar..som ja tänkte köpa nå fint för.. håll tummarna för att det finns nå snyggt för mig med..usch modet just nu me skrikiga färger.. typ chook rosa o lime grönt osv.. WTF jag tycker svart är snyggt rött går med men fan inge annat..:P enformig men men sån e jag..:)

Ne nu tror ja närmare än bestämt att John blund har vart och skopat in mänger med sömndamm i mina ögon.. för nu svider dem :P


Ha de gött natti natti på er .. HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0