Gallerian i varberg!

Jaa, det blev lite shopping idag än då! och jag föreslår om ni har vägarna förbi varberg att ni springer in i gallerian och kolla i wedins dem sälger ut allt! pumps för 100:- stövlar och sånnt för 150.. ett tips!

detta blev det när jag var där idag


Dessa vinterskor som jag ville ha och som dessutom är jätte varma! 200:- kr det är jjuuu INGENTING!





Det var inte meningen att jag skulle köpa dessa men dem är ju jättesnygga! 100:- kosta dem! och som btw blir mina nyårs skor!

                                                                                  


Detta söta linne sprang jag på inne på Gina 2 min innan det stängde..jippi!


denna ringen blev det oxå najs va?



Jaa, jag är hel nöjd och happy happy över det jag hittat idag!


nu ska jag äta fiskgratäng! och om en timma börjar "Du är vad du äter" på tv3 / missa inte det.
vi hörs senare!
xoxo £llan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0