Börjar bli förkyld

OOh noo jag börjar verkligen bli förkyld!
jag har haft huvudvärk sen igår efter gymmet, somna med det, vaknade med det..

vaknade sent idag vakna inte förens halv 2!! så låg efter på mitt schema.. men så får det bli..

det blir en lugn dag idag får köra en "extra" dag på veckan ist för denna..

men ja mixa iaf ihop en god smoothie som ja smuttar i mig nu :P

inehåll:
*frusna bär ( banan jordgubbe hallon)
*frusna björnbär
*lite naturell yogurt ( 0,1 %)
* en hel vanlig banan
* 1 tsk honung


Så det blir en lugn dag idag som sagt.. ska damsuga lite och tvätta om det är ledigt i tvättstugan!
hur mår ni idag? ni är inte förkylda va?

hörs later!
Xoxo £llan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0