Två Nätter Kvar!

Hej hej igår va sista natten som vi sov med dem andra i huset SKÖNT! fy fan för honom som försökte knäcka oss sista kvällen.. har inte ord för hur mycket jag hatar denna människa som sårar mamma.

idag så försov jag mig en anning.. FAN en cola till cicci och jag som är fattig! jaja man får stå sitt kast om man inte kommer upp i tid haha. ja skulle ju bara blunda lite mellan 20 i 7 och när ja tittade igen var klockan 07:33 fan och min buss går 07:27! jaja det fick bli 8 bussen och var framme 25 över 8..

nu sitter jag här iaf som vanligt och har inte mycket att göra mer än att planera studiobilder eller dem 13 bilderna vi fårr i uppgift. hhm ja ja vet inte.. blev bara jävligt glad nyss när ja hittade 15 spän löst i väskan ( det är fan mkt pengar nu när man är fattig) hehe japp det blir väll varsinn cola till mig och cicci för de i caffeterian sen..

jaa vad händer mer idag.. jo har foto fram till 11:20 sen har vi lunch och efter det multimedia (ÄNTLIGEN!) har saknat den lektionen det är nog den bästa lektionen jag vet ... efter det så har vi håltimma sen har ja och cicci dubbel lektion i vegetarisk kost.. undra hur den lektionen är.. vet iaf att ja inte slutar förrens vid 5 typ.. sen bär det hem fort som fan.. prata me mamma och packa ner lite mer grejer.. göra i ordning mig.. säga hej och hej då till tommy och mamma.. och sen bär det av till stan och till stina för sexpartyt.. Tjejkväll gud va mysigt och det har nog inte vart en enda gång som alla har vart samlade allihopa alla 7 härligt... sitta och mysa lite och dricka och kolla på roliga leksaker.. sen blir det utgång! härligt! tror itne ja blir ute så länge men ja ska me iaf.. sen hoppas ja på att tommy hämtar mig.. annars får ja gå... det är min dag det.

Dagens funderare.. fan va ja hatar vattenflaskor man får ju inte under dem under kranen så man kan fylla på.! hörde att nån tatt patent på att ha påfyllnings grejen på sidan av flaskan ist så det bli enklare.. Men ja har fan inte sett någon sådan!

Jag ser iaf fram emot att bli stadsbo igen detta kommer blr så jävla bra!

dagens längtan.. Ge mig sommar och najs väder fan va ja längtar efter sommaren.. slippa jacka och bara mys pysa! ååh curry namn namn.
jag vill ha jobb.. söker för fulla puckar..

japp ne nu ska ja dra till cafeterian HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0