Alea iacta es

Hoppla!

jösses det är inte många timmar på dagen nu det är ljust på!

Har vart inne i stan idag... från bussen på vägen in kunde jag se hur mycket som förstörts av stormen igår..
tak hade lossnat, vägskyltar låg vid vägkanterna och massa bröte överallt..
usch jag tycker det är lite äckligt med naturens krafter - vi har ju ingen chans.egentligen.

jag var så fantasifull idag att det blev korv och makaroner till middag . den ni!

funderar på om jag kanske skall gå ner och slå in lite julklappar... har 3 kvar att köpa sen är jag färdig!
gott!

ha de bra =)


Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv; JA! Åhh, lyllos oss då :(

2011-11-28 @ 18:51:12
URL: http://agnesjanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0