Only run with scissors, When you want to get hurt

Hallå nattbloggning på hög nivå..
Har inte haft tid att skriva så mycket idag har strosat runt i Göteborg med mamma.
Blev två tröjor och en ring
( lägger upp bilder imorgon)

Gud vad jag tycker det är mysigt att åka tåg..
Man bara sitter där lyssnar på bra musik i mp3 eller läser en bok och surplar på en kaffe.
Jag tycker det är så mysigt speciellt på kvällen..

Jag bloggar mer imorgon, är super trött..
ska sakta men säkert börja vända på dygnet nu när jag ska jobba natt snart...
cash cash cash, ja TACK!


Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: linda

måru idag i det här härliga vädret ? :)

2011-05-28 @ 13:49:41
URL: http://lindakhazal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0