Grattis mamma på Morsdag!

Hej!
Ja, igår "övade" jag lite inför vad som komma skall
- Jobba natt..
Var uppe till 5 i morse och sov till ca 13:00 idag..
Hela dagen blir ju förstörd egenttligen..
kvittar hur många koppar kaffe du slänger i dig under dagen du bli aldrig riktigt på topp :P
Börjar jobba på torsdag 19:00 - 07:00 och går av måndag morgon.. kommer säkert vara som en riktig zombie men cash money gör att det är värt det!

Vi kom nyss hem
Från Tommys mamma..
Vi åkte dit med en liten blomma och åt tårta och kaffe.

Trots att det är MORS dag idag

Så åkte både jag och Tommy hem med varsinn present, haha

Tommy fick:

Marykay Handkräm :)

Jag fick:


rouge och läppglans
Läppglanset heter : Melon sorbet


Tack Suss!


Kommentarer
Postat av: Caroline =)

Hihi oh Mary Kay riktigt nice! ;) hehe, jaa den lilla apan skrämde mig :P Hahah!

2011-05-29 @ 18:21:30
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/
Postat av: Paulina

sv: hemma spa var faktiskt jätte mysigt :)

Ursäkta för sen kommentar..

2011-05-30 @ 16:31:48
URL: http://alltenligtoss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0