Göteborg

Hej!igår var jag och mamma på bio dock blev det inte 3d men det var ganska skönt eftersom filmen var 2 ½ timma lång.
Hade blivit jobbigt för huvudet tror jag.
filmen var helt okej!

Efter filmen tog vi en spårvagn hem till mamma där vi satt och småtjatade lite gjorde varma mackor och la ansiktsmask. så himmla mysigt. mor och dotter kväll.

Nu har vi sovit ut länge jag och mamma och har ätit en jättegod frukost.
Just nu fixar vi oss för att sedan dra ut en sväng på stan.
sist jag var här så gick vi in i en kryddbutik som fanns här.
Jag köpte med mig riktig currykrydda för 14 kr och den var super god
( bättre än alla kryddor man köper på ica som inte smakar någonting alls)
dit ska vi kika förbi idag med tänkte vi.

Sen bär det av till varberg för min del och mamma ska vidare till trollhättan.

Skriver mer sen när jag kommer hem!


här har vi mammi =)


Kommentarer
Postat av: Enya♥

Sv; tack :D jag har en Canon digital ixus8015

2011-05-27 @ 16:44:09
URL: http://blueginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0