En Gooer dag helt enkelt!

Tjo!

Idag har varit en riktigt gooer dag!
Man har gått runt i leggings och stor tjocktröja hela dagen.
Det har regnat och blåst storm utanför .
Det är skönt att ha en sån dag ibland där man går runt och småpysslar hemma, tvättar lite, dammsuger, skurar golv, plockar undan mm.
En del serietittande har det vart med  =)

När det var uppehåll med regn så fick jag ett ryck och drog med mig Tommy ut och fotade lite med nya kameran.
vi åkte till stråvalla och knäppte lite foton, älskar verkligen min nya canon :)

Här är lite foton ( dock inte så många, eftersom det blåste som fan)







Testade även att filma med kameran med
.
jäklar vilken bra bild det var!

Längtar tills det blir finare väder så man kan fota ännu mer!

Nu blir det film för min del!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0